Ribizli sokféleképpen

A ribizli gránátszínű fényes, piros bogyói mindig a gyerekkoromat juttatják eszembe. Nagyszüleim felköltöztek hozzánk vidékről, és szinte az egész vidéki életformájukat magukkal hozták a fővárosba. A kert hátsó része tele volt haszonnövényekkel, eper, ribizli, málna, krumpli, kukorica, paradicsom voltak a fő termények. Én imádtam bokorról szedni a ribizlit és a mai napig nem tudok ellenállni, ha megpillantom ezeket a piros bogyókat a piacon. A minap is vettem két dobozzal. Egy piknikre készültünk, amire kis ribizlis kosárkákat készítettem, a korábbi ribizlitorta recept alapján, ami sajnos nem egészen úgy sikerült, mint a képen látható illusztráció, de még így is nagyon finom lett. A kudarcélményt csökkentendő elkezdtem ribizlis recepteket keresni, és a teljesség igénye nélkül összegyüjtöttem a legszebb képeket. Linkek a fotók leírásában. Sajnos a wordpress nem engedi a galéria képeit közvetlenül linkelni.

Reklámok

About usedari

Wardrobologist

Vélemény, hozzászólás?

